nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, March 21, 2011

contact me

SALAM...
saje je wat entry nih sebab ada yang tanya email,facebook dan twitter. anyway kalau korang nak kongsi bahan2 menarik terutamanya kapcai2 korang yang besh, boleh la hantar kat email aku, irwanmiswan@yahoo.com. kalau nak jadi kawan kat facebook pon boleh,

Irwan Miswan

Create Your Badge

kalau korang nak follow kat twitter pon boleh,tapi aku masih blur ngan twitter nih. masih belum tau fungsinye huhu

Follow irwanmiswan on Twitter

kalau nak lawat youtube aku boleh la ke sini yer.
http://www.youtube.com/irwan2216





takde paksaan. yang penting,aku suka berkawan tapi bukan berkawan dengan kawan yang makan kawan,peace :-)
salam

3 comments:

Zik said...

kalau nak senang , kau buat satu page baru, lebih kurang contact form.. so apa 2 hal , diaorang boleh rujuk kat situ , nak tanya ker apa2 ker... contoh2 form banyak ada, kontart, google document, dan macam2 lagilah...

irwanmiswan said...

huhu terime kaseh...

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

mmg aku nampak kelibat ko kat facebook atau twiter selalu....

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan