nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, September 15, 2010

135 LC 'Y' Transformers dalam Kapcai sept 2010!!! rock n' ride nohhhhh


terime kasih pada Kapcai kerana sudi letak motor aku yang xseberapanya ini kat majalah moto tersempoi nih. mak aku hepy sangat bile moto aku masok majalah Kapcai. siap bace majalah ni pakai spek lg taw. ayah aku pun same,siap tunjuk kat kawan2 die yang datang beraye. aku bukan nak berlagak, tapi terima kasih kat kapcai kerana dah wat family aku ni hepy. yerla...aku ni belajar tak tinggi...belajar...pastu berenti.....atleast aku leh wat diorang hepy.....



cover KAPCAI september 2010...nohhhhhh!!!!!


aku bikin motor coz suke2...xde niat mau membangge diri. aku puas bile orang sekeliling senang hati melihat moto aku...aku suke tengok mereka tersenyum....rase puas.......terima kasih pada mereka yang terlibat mentransformkan kapcai aku...thnx a lot!!!


thnx sekali lagi kapcai!!!! rock n' ride nohhhhhhh!!!!!

maaf salah silap
salam

2 comments:

Afzainizam said...

*♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
----==--SalamAidilfitri---==----
--=== Maaf Zahir & Batin ===--
*♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
Budak-budak main mercun,
Jangan sampai terbakar tangan,
Di Aidilfitri kita berhimpun,
Hulurkan tangan meminta ampun.

Anak zirafah dimakan buaya,
Buaya Tain makan kelapa,
Bila makan juadah raya,
Yang miskin jangan dilupa.

Sudah tiba Hari Raya,
Setelah kita sebulan berpuasa,
Hari Raya di sambut gembira,
Jangan pula ada yang berduka.

Pagi raya semua gembira,
Berjalan bersama rakan dan taulan,
Ketika enak menjamu selera,
Orang yang tiada jangan dilupakan.
*♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
Salam kunjungan salam ziarah….

aku juga tumpang berbangga beb... bukan aje ko yang beli kapcai tu aku pun ade beli gak wehhhh... walaupun ke jelousan ku meluap-luap... tak pe bro aku bangga kat ko ni...

sorry bro aku lama tak singgah pasal aku dari seminggu nak penghujung puasa aku agak kalam kabut skit kat bengkel... ni raya aku nak cuti panjang lahhh... sorry beb...

aku raya ke empat hari tu aku gi bukit gambir lahhh ... adoiiii nape lah aku tak singgah beraya umah ko ye silap gak lahhh

Anonymous said...

bro, lawa LC..
haha, ak pkai LC gak..
blh la tolong buatkan..
wee.. :)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan