nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, May 5, 2011

pakai deodorant AXE,boleh dapat awek??

sape tak kenal iklan ni memang bohong hahaha. iklan ni la yang buat aku terbeliak mate.sebab? sebab aweknye cun wehhhh hahaha. korang paham tak maksud iklan tu? meh aku bagitau. dalam iklan tu sesape yang pakai deodorant AXE ni secare otomatik dapat awek. tengok je ar...siap mintak nombor henpon lagi tau keh3. 

kalau la betol2 perfume ni boleh buat awek tertarik kat kite,aku rase habis ramai pasangan yang bercerai nanti hehe. mane taknye,kalau bini orang yang bau,terus suka kat kita,tak ke naye.keh3. sebenarnye ape yang perempuan pandang kat seorang lelaki kan?

adakah perempuan suke lelaki yang botak macam ni?
ataupon lelaki yang sering menemani isterinya yang sakit macam kisah ni?
ataupon yang suke bergaye macam ni?

lelaki pulak macam mane?? adekah suke perempuan yang berbaju kurung?sebab ade sesetengah cakap perempuan berbaju kurung ni seksi. tapi hati2 taw,perempuan ni ayat nye pedas..tak caye? meh ke sini.

JADI,
adekah deodorant ni boleh membuatkan perempuan tertarik ngan kite? mesej yang diberi oleh iklan tu ialah sesiapa yang memakai deodorant ni boleh tekel awek cun. kalau tak dapat tekel,sape yang nak dipersalahkan? sebelom korang cari jawapan. sila bace kisah di bawah dulu ye hehe,
sekarang korang tengok laki kat bawah ni.
korang kenal? aku pon tak kenal. hehe menurut sumber dari cota tua,laki ni telah menyaman syarikat AXE sebab semenjak die pakai deodorant ni (siap mengikut peraturan menyimpan dan pemakaian tu),dia tak dapat memikat perempuan pun. padahal dalam iklan tu senang2 je laki tu dapat nombor henpon kan? nak tau lebih lanjut,singgah sini.


so,ape pendapat korang, iklan yang salah ke? atau laki ni yang kene belajar cara memikat perempuan??huhuhu

18 comments:

Ayie said...

ada unsur unsur nak mengambil kesempatan nih.. hahahahaha..

@ Syima Raaif @ said...

HAHAHA nak kate laki ni kurang pandai kang marah..sah sah la iklan ni penipu adess..

Ain Jia Zainudin said...

ngeahahah .ap la .dah namene pn iklan kan .xkan la dorg xbole pk .iklan tu sume nak promote brg je ..ngeeheheheh ;p

Dekcik said...

hehe..tgk iklan nie kat tv..nmpak sngt tipu nye kan..

entry terbaru..
http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/05/haishbile-header-dah-barublog-plak-wat.html

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

ape kejadah caye kat iklan .. wa pakai shampoo sunsilk x lurus rebonding macam iklan tu pun .. kembang ade la .. mcm ni nak saman gak ah .. best best .. wakaka!

kucarkacir said...

klu aku yg pakai AXE nie..boleh x dpt pakwe encem??
hehehhe

Siti nAdiA (NaSz) said...

aduhh..laki ni pun p percy..awatnya..haha...ingt seng ke nk pikt girl..haha..

k e y r i said...

hahaha laki ni buat lawak ea? wakakkaka lurus betul daa... :D

nelly said...

bole terima ke saman cm tu ~~

Shaherah said...

hahha dah tahu iklan2 bnyk menipu.. saje nk bg laris.. yang dia lurus bendul sgt.. adoi..hahha klakar ah..

aque said...

hahhahha lowok2.... siap pukol anak sedare bagai... hahhahahha...

Scarlett O'Hara said...

Bukan soal penipu.Dah namanya iklan mestilah nak pikat hati pelanggan.Yang lelaki tu lurus bendul percaya bulat2 buat apa.Salah sendirilah!

pwincess Lov3y dOv3y said...

hahaha..buat lawak la org ni..kalau semua pkai tak dapat awexx mau nyer syarikat nie bankrup woo..

copycat said...

demm, cewek indon memang muka sangap jer aku tengok dalam iklan tu.
Tapi, i loike...keh3x

Tqa said...

Haha. Tapi laki tu leh tahan gak la. Muka handsome tapi macam naif plak. Eheh!

CintaZulaikha said...

apa ke ngok nya mamat tuh..nama pon iklan..alahai~~

Lieyly ︱ Alia said...

ter0k bet0i ~

Anonymous said...

Asmirandah hot...!! tapi dah kawin hehehe...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan