nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, May 18, 2011

volkswagen combi tanker?

korang pernah terbayang atau terfikir volkswagen combi yang cun tu di ubah menjadi sebuah tanker???grrrr...mungkin ade yang tengok akan cakap awesome!!! tapi pada aku... ia sangat... ughhhhhh... kenapa combi itu dirogol sedemikian rupa?apa salah combi tu?sape yang sanggup memandu combi ni kat jalan??
 ini adalah hasil gabungan daripada sebuah tanker yang digunakan pada zaman perang dunia dan sebuah combi yang cun. kenderaan ini di jual kat california. tapi harga masih tidak diketahui. pada pendapat korang la kan...sape la yang sanggup membeli combi yang dah jadi macam ni? dan adekah orang tu beli sebab klasik ataupun tahap kejuruteraan yang extreme?kalau aku?aku takmau...aku lebih suke keindahan combi yang lama.

wahai saudara hakim fanani,bersabarlah engkau tatkala melihat gambar ini. terime kaseh hakim atas sumber ini

6 comments:

CintaZulaikha said...

haha...nama dy combi. gila babeng punya perubahan depa buat. atas tujuan apa sbnrnya depa buat cenggitu..sian plak tgk di makeover sebegitu..

Anonymous said...

haha.. harem name aku naek...

-cikgu pekak-

aque said...

hhahahha tadew masalah dengan angin mahupun tayar meletop.. hhahahah

Syuxer said...

kahkahkah...rare gila modified ni..gerak tak kereta tuh...hehhe

combi??kahkaha..kelakar namanya..

rara pinkmafia said...

heheheheh kelakar lah combi.mcm zaman dulu2,van tu buakan org panggil van hantu ke?

kucarkacir said...

mcm besi buruk je..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan