nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, May 6, 2011

makan-makan: masak lemak pucuk ubi & sambal belacan yang WOAHH!!

salam semua,pekabo??amacam? dah makan hari ni? memandangkan hari ni hari jumaat,maka tadi tengahari aku balik ler rumah..kan. sekali masuk rumah,aku terbau sesuatu yang besh. bile aku bukak periuk..WOAHHHHH!!! mak aku masak masakan feveret aku YAWWW!!! masak lemak pucuk ubi dan sambal belacan..yeeehaaaaa...kalau korang nak tau,selain nasi goreng,petai dan durian. pucuk ubi ni lah yang menjadi feveret aku.

 amacam??terliur tak??keh3.lepas ni korang try la buat yer.pastu panggil aku untuk rase keh4
waghhh kalau takde ni memang agak kurang sikit nikmatnyer huhuhu

8 comments:

Eza Ridzwan said...

len x sila pos sket ke putrajaya okeh!...xde makna laa klu stakat nak provok dlm entri nie..kasi mek hangen jee nie!!..

nak blk umah mak la cenggini!

pwincess Lov3y dOv3y said...

weh bagi la skit...cam sedap jerk..

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

siotttt ah!! feberet wa jugak .. waaa .. slalu dapat makan kat kampung je .. sebab mama wa mmg susah masak makanan kampung ni :( hishh mencikkkkk!!!

mOon jOhari said...

sedapnya...kalo ratah pn sedap...hehehehe...masak lemak pucuk ubi + ikan goreng + kicap...terbaek!

Tqa said...

Waaa. sedap! Kalau xda sambal belacan mmg kurang nikmat. ase tawar je. hek3

intan.maisarah said...

alahaii

terliur

kucarkacir said...

sedapnye..terliuq aku..

Lieyly ︱ Alia said...

lapaq pulak . HAHA ! bru pas mkan ja neyh ~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan