nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, May 16, 2011

GRO yang menggiurkan??


ini merupakan keratan akhbar entah bile aku tak ingat. mengenai seorang GRO yang ditangkap kerana paham2 sudah. ape yang buat aku terpelik sekejap,cube korang bace keratan di atas yang aku tande,"berbekalkan paras rupa cantik dan tubuh badan menggiurkan"....errrrr...aku tengok tak menggiurkan pon..adekah taste kita berlainan hehehe...

ape2 pon carilah rezeki yang halal. akak ni kate dia cume berkelulusan tingkatan tiga. hey sis!!aku ade kawan yang memang dah tak sekolah.sekolah takat tingakatan 2 tapi sekarang die dah ade bisnes sendiri. ade lori,kebon. so...cari keje yang sesuai dengan anda. bukan nye senang2 biarkan diri diramas2. 

kalau aku di bagi peluang untuk ramas2 GRO pon aku takmau.....entah dah bape ramai dah kena baham dengan buaya...erk..baik aku makan pau ayam lagi sedap.kenyang


8 comments:

Mas Ahmad Safwan said...

.erkkk , menggiurkan ke ?
.ewww ~

mOon jOhari said...

harian metro....pcaya la berita depa....
lain org lain taste...hehehhe...chubby 2...

Sunah Mohammad said...

hurmmm...tepuk dada tanya iman masing-masing.. :)

belogkiter said...

taste masing masing.. kubur pun masing masing.,.;)

hyemynameisrasyid said...

ini lah dunia sekarang.,yang haram tidak di peduli, yang halal x dicari., sesungguh nya jalan yg halal itu adalah jln yg diredhai olehNya,. InsyaAllah,. semoga entry ni dibaca oleh rakan2 yg masih lena dengan nikmat dunia yg sememangnya melalaikn dan menjauhkan dr jln islam~

kucarkacir said...

haha..suke mkn pau ayam rupenyer..kahkahkah

Rozuan Ismail said...

erm.punya banyak keje.cara haram jugak yang dicari

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
diy repair dan spray helmet lama

uihhhhh kalau bapok camtu tak ade lerr nak mengiurkan nak muntah adalahhh

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan