nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, May 19, 2011

13sx: taman permainan gila seks??

apekah bende alah ni?adekah aku sorang yang berpikiran kuning?adekah korang fikir ape yang aku fikirkan??errr....pade yang otak suci jangan tengok video ini!!!



6 comments:

dark said...

hahahahahahahahahahahaa....

cam dpt tgkp je motif menatang nie..hahahahaha

CintaZulaikha said...

apakah?????? mmg da takder idea ke hapa yg tukang buat permainan tuh..giler tol..

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Wa rase nak gelak .. walaupun wa tengah sedih .. wahkahkah!! Kalau malaysia buat mainan ini bentuk ........gil...gil....gil......

CutieIntan said...

hahahaha..lawak..adui laaa

sweet_apple said...

haha gile tul...kelaka..

kucarkacir said...

err..muat rupanya budak tu keluar kat lubang tu..
haha

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan