nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, May 27, 2011

bukti: enjin vespa antara terkuat di dunia!!!

korang semua mesti tengah cari enjin ape la yang paling kuat kat dunia ni kan? dah...toksah jauh2. korang datang je lampung aku ni. aku akan buktikan enjin ape yang paling kuat dan tahan lasak di dunia. tak caye??takpe. meh tengok gambar yang aku baru je ambik lepas semayang jumaat tadi. :-)

perhatian!!!jangan tanya aku berapa umur diorang ni hehehehe

 model gerabak vespa yang tengah beraksi

 haaaa,korang tegok sawet tu ngan tayar gerabak tu....amacam...kuat tak??

dengan enjin siput besi ni boleh tarik beban banyak macam tu. memang aku pelik

kesimpulan: kami orang kampung jangan dilupa,kami pon menyumbang untok ekonomi negara :-)

8 comments:

iyan shazlind said...

bestnya dpt bawak ni :)

Muhamad Luqman Hakim Mahmud said...

HAHA!!BIAR BETULL..TERBAIK!HAHA

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Saya suka masakan kampung .. !!! err .. ada kena mengena dengan tajuk entry?? waaaaaaaa!! larikkkkkkkkkkkkkk~~~

aque said...

hehehe.. org kampung kan terbaik.. huhuhu

BdK_pUnCaK said...

ciketeng....hehehe

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

jenis jenis kereta mpv

woooo aku baru ajerrr buat entry pasal vespa... tapi tang enjin mmg kuat beb.... aku lupa nak buat citer pasal enjin vespa ni..... pasal orang kampung aku ada buat enjin kereta tarik sawit gak.... mmg power beb

Syuxer said...

gagah gila vespa nih..kalau motor kapcai,konfirm pulas abes minyak tak gerak2 heheh..

tq bro..sebenarnya bro inpirasi untuk aku terus bersabar untuk menanti BE..:)

Anonymous said...

Assalamu'alaikum dan slmt sejahtera. Saya pelajar tahun akhir Kejuruteraan Mekanikal, sedang buat kajian berkaitan prestasi penunggangan vespa yang menggunakan bush getah. Saya mengkaji modifikasi bush getah kepada bush aluminium dan roller bearing. Di sini saya nak mintak pendapat anda tentang prestasi penunggangan anda menggunakan bush sedia ada. Serta adakah anda mahu Vespa anda dimodifikasi (ubahsuai) terutamanya di bahagian mounting. Ribuan terima kasih atas pendapat anda. Cadangan dan pandangan untuk penambahbaikan amat dialu-alukan! =)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan