nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, May 7, 2011

selamat hari mak!!

salam. hari ni smeua blogger dok sebok cakap pasal hari ibu. siap ade yang konpius,hari ni ke atau hari esok hari ibu tu. huhu. macamane korang sambut hari ibu ye?? bawak mak pergi makan2??pergi jalan2?setiap orang ade cara tersendiri untok menyambut hari ibu ni kan?.

pade semua ibu2 terutamanya mak aku. terime kaseh. kerana membesarkan aku sampai jadi tong dram macam ni. tu la mak. masak pucuk ubi,nasi goreng ngan petai,pastu kadang2 belikan durian. mane la aku tak macam ni huhu. mak..ohhh mak...

TAPI... betul ke hari ibu ni menyedarkan kita betape besarnye pengorbanan seorang ibu? aku tak salahkan hari ibu ni...dah...nanti ade yang kate aku ni dok persoalkan itu ini. tolong paham yer. pade aku,mak ayah kita ni takmau pape dari kite. barang2 berharge ke memang diorang tak impikan. ape yang diorang impikan??setelah dikaji,diteliti,inilah yang diorang inginkan.

IBU BAPA INGIN DI HORMATI & DIHARGAI ANAK2 NYA
IBU BAPA INGIN ANAK2 NYA LEBIH BERJAYA DARI MEREKA
IBU BAPA TAK MAU ANAKNYA SUSAH DI MASA HADAPAN
IBU BAPA INGINKAN DOA DARI ANAK2 YANG SOLEH

kebanyakan ibu bapa mengharapkan 3 benda ni dari kita semua. tak caye?? takpe...tunggulah kita sama2 jadi mak dan bapak nanti yer...

INGAT....
kalau kita berbuat baik,menghormati,dan berjasa kepada ibu bapa,kelak anak2 kita pon akan buat begitu kepade kita,....insyaallah

agak2 kalau aku nyanyi lagu ni depan mak aku ok tak??hehehe


lagu ni pon ok gak. kalah justin bibir

8 comments:

aque said...

selamat hari ummi jugew :D

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamat Hari Ibu...”Mummy I love You”...
~~~~~~~@@@~~~~~~
Buah mangga buah jambu
Kedua buah dibuat rujak
Aku bangga padamu ibu
Walau lelah tetaplah bijak
~~~~~~~@@@~~~~~~
Roti keju tidaklah mahal
Roti sumbu cukuplah murah
Walau anakmu sungguh nakal
Kasihmu ibu tetap tercurah
~~~~~~~@@@~~~~~~
Anak katak di pinggir sawah
Anak lembu pergi ke taman
Kasih anak sepanjang galah
Kasih ibu sepanjang zaman
~~~~~~~@@@~~~~~~

CintaZulaikha said...

selamat ari mak utk sumer mak di dunia..sok le ari mak..kikiki

Ain Jia Zainudin said...

camat ari ibu jugak .syg mama ain .

ehee ..ain ade tag kamu ni .jom la tgok2 ..hehe ..xnk join pn xpe .ngee ,,

http://ainjiastorytelling71.blogspot.com/2011/05/blogger-friends-forever-bff-contest.html

z u L said...

aku syg mak aku..tapi aku malu nak cakap sebab aku lelaki..wuhuhu...

belogkiter said...

selamat hari ibu. malam ni dah celbrate. besok gi mkan plak

Dekcik said...

mesti masakan mak sedap kan..
selamat hari ibu gak lah..=)

entry baru klu rajin singgah..=)
http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/05/owh-lelaki.html

Rozuan Ismail said...

selamat hari ibu buat semua ibu!!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan