nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, May 22, 2011

mesti tonton: live!!artis gaduh atas pentas!!!

korang mesti belom pernah tengok artis bergaduh kat atas pentas kan? haaa...kali ni korang akan dapat tengok artis ni bukan bergaduh dengan artis lain macam kat malaysia ni. tapi artis bergaduh dengan tukang penyapu. bayangkan lah,dia tengah sibuk buat persembahan,tukang sapu ni pulak sibukk nak menyapu. tak nak mengalah pulak tu. sapu lain kali kan boleh? korang tengok la aksi pergaduhan diorang. DAMN COOL!!!!

SILA TENGOK VIDEO INI SAMPAI HABES BARU KOMEN.SEKIAN TERIME KASEH

13 comments:

pwincess Lov3y dOv3y said...

HAHAHA..
agak sengal la kan tukang sapu uh..

pwincess Lov3y dOv3y said...

haha..agk sengal la kan tukang sapu uh..

Rozuan Ismail said...

bodohlah tukang sapu tuh.bikin malu je =)

Ain Jia Zainudin said...

hahaha xabes2 dprg ni nk gdo . ap tah la .

jom baca .

http://ainjiastorytelling71.blogspot.com/2011/05/cinta-beralih-arah-selepas-putus-cinta.html

Far8 budak baik said...

hahaha aku pernh tgkkk
mmg kelaka..aaaaaahhaahaa

Siti nAdiA (NaSz) said...

haha..len kali cr pasl lagi ngn tukang spu..

fasya said...

sya siap dload lg vdeo ni..mmg suke tgok diorg.. diorg famous sbb ni la.. =)

Rozuan Ismail said...

blog anda direview.TQ join =)

http://kringg.blogspot.com/2011/05/blog-review-segmen-aku-dan-alat-muzikku.html

CintaZulaikha said...

makin bertambah ckit kpala bla tgk~~arghhhhhh

schasya said...

terbaek wok ! :)

Abdullah Ammar Al-imarah said...

stailoo... ingatkan apa td..

hyemynameisrasyid said...

pergh!!
smart gila kot.,kretif.,ini kalau org malaysia yg buat, bangga aku oo.,hehe

C R A Z Y B A B E said...

pehh !! DAMNC COOL ! BESH DOEE !!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan