nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, May 21, 2011

akibat main kasar dengan wanita


ya tuhan,dah pukol 1 lebih dah. tak sedar aku. banyak kerje tadi. so baru ni sempat pegang keyboard. ape yang korang tahu pasal perempuan? perempuan ni insan yang lemah,perlu dibimbing dan disayangi,bukan untok dikasari. kan? perghh ayat aku dah macam pakar motivasi pulak. hehehe..lelaki selalu ambil kesempatan atas kelemahan wanita. dok tampar,tumbok,tendang. gila ke ape. kat bawah ni ade video mengenai akibat berkasar dengan perempuan. jadi,berhati2 lelaki di luar sane!!

2 comments:

schasya said...

peeerrgghh! siap ada spiderman tolong, bapak bez! :)

Siti nAdiA (NaSz) said...

so kepd laki2..dont ever2 berksr ngn permpuan..ok..heheh..so budk kmpung..ni pesnn tuk anda jugk..huhu

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan