nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, April 28, 2011

makan-makan: nasi goreng petai super MASYUKKK!!


salam...morning you all!!ceh...ber'speaking' london plak pagi2 ni hehe. agak terlewat untok mengupdate blog. alaaa bukan ade yang baca pon pagi2 ni kan. mesti ramai lagi yang dok tarik selimot.takpon dok tertonggeng rase malas nak bangon. tapi kalau yang bekerja macam aku ni kompom pagi2 dah bangon mandi pastu bersiap2 sambil mendengar lagu grenade dari bruno mars hahahaha. itu aku haha. 

korang dah sarapan? pade yang belom sarapan kenela sarapan. penting untok kesihatan. pade yang kat luar negare ape yang korang makan untok sarapan kan? kalau aku ni kat kampung kadang nasi lemak,mihun goreng..biase2 je...takde la gempak mane..heheh...mesti korang dah mengences hehehe. dan makanan feveret aku...nasi goreng petai hahahahaha. korang tengok la betapa banyak nye petai yang menjadi mangse.


kalau korang nak tau,petai ni banyak khasiatnye. memang la orang cakap lepas makan petai ni kentut nye bau saaangat wangi hehe. tapi aku tak kesah dan aku tak peduli. aku budak kampung merangkap budak jawa yang tak faseh cakap jawa,maka petai lah yang menjadi lauk hidangan aku. so pade yang belom mencube...ape kate korang try OK!!! selamat makan petai heheeh

aku penah dok bedal petai sepapan makan camtu jer....1 hari aku kencing berak bau petai...mengamok makcik aku,aku tumpang tandas beliau hahahaha...maap yer...tak tahan nak keluar...tu yang tumpang..ok ape kan...ade perfume semule jadi keh3

jom join churp2 sambil dapat duit kocek kat sini

17 comments:

kucarkacir said...

first time dgr nasi goreng petai.
hehe

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

wa pun gilak makan petai .. walaupun wa comel .. tapi benda berbau semua wa makan .. lelagik wa memang ada anemia ni .. mmg baik gilak ah makan petai kan kan kan .. lalala~ ok bye! morning pacik!!

Far8 budak baik said...

haha petai oh petai..
aku jarang mkn petai ni..
tapi kalau dah lapa sgt..
semua boleh masuk hahaha
=)x pyh la nk bruno mars sgt hahaha=p

mizzkechique said...

kenapa sy tak diajar makan petai?? sudahnya, satu family mmg xmakan petai...

Eza Ridzwan said...

mat gebu pon wat nasik goreng pg tadi...siap soh mkn dgn petai...erkkk!!..lom penah cuba...tp memg petai is my pebret..miahaha..

budak kampung said...

pade yang belom makan petai sila la rase...gerenti gian hahaha...errkkk...mat gebu masak sendri...saye makan mak saye masak hahahahaha....terlupe plak...ade orang cakap muke aku macam bruno mars...betul ke hehehehe

CintaZulaikha said...

lepas kawen suka giler petai..tp klu dulu, mampos nak sentuh pon tak nak..

Dekcik said...

ARGHH...x ske petai..hehe..tpi nmpk nsi greng 2 cm sedap..

entry terbaru..http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/perempuan-sekarang-dahsyat-jangan-main2.html

Eza Ridzwan said...

bruno mars?...erkkkkk!!!!!..pengsan sat!

mOon jOhari said...

...suka petai...slh satu ulam-ulaman kegemaran...hmmm...kalo mkn petai kentOt bau biasa je...mulut dan bahanG buanganG a.k.a najis je bau laen..hehehe

Naddia said...

nie bukan ns goreng petai..nie ns goreng dgn petai..kau jawe ke? ce ngomong..ce ngomong

saya YANA said...

haha.... sedap2..

apisv2 said...

peh lama xkene sambal petai

mas saari said...

Mas pun suka nasi goreng petai!

afiqazizan said...

ermm saya tak pernah makan petai.

b a m b a m ' s said...

makan petai otak jadi geliga tau!!

hasil kajian universiti oversea..hehehhe..betol! :P

lea said...

dh lama x makan petai
busuk busuk tapi sedap kan!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan