nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, April 4, 2011

tips: cara2 mendapatkan kentut yang sehat

sape suke kentut??sila angkat tangan macam saye (sambil goyang2kan tangan macam usop hantu kak limah hehe) orang cakap kalau ade rase nak kentut,jangan ditahan2,nanti jadi penyakit. aku kalau nak kentut,aku akan 'jage line' dulu,yerla..mane la tau kan...kot2 ade orang kat belakang kita..kan ke naye. tapi kalau dah tak tahan tu ape kate korang lepaskan je kentut korang tapi korang buat2 taktaulah..keh3..

kat sini aku nak ajar korang macamane nak mendapatkan kentut yang sehat. mule2 cari sepapan petai. dah?ok seterusnya basuh bersih2 petai tu. bace bismillah kemudian makan petai tu. ini terpulang pade kreativiti maseng2 ye. anda boleh makan isi petai tu sahaja atau dengan kulit yang rasenye aku tak bape suke. selepas habes sepapan petai,tunggu dalam mase 2 minit. insyaallah...anda akan mendapati kentut anda berbau harum semerbak. ape lagi. cubelah :-P

p/s: dilarang sama sekali memakan petai ketika first date anda. sebarang kejadian yang tidak diingini aku tak tanggung.harap maklum

4 comments:

Unknown said...

bukan semerbak..nak kena penampar orang sebelah ada lah..huhu

Tunsha Ayunie said...

Petai ye .. uuhh .. ailaikee .. agaga

Ms.ze said...

bukan semua kentut tu sihat ke?

CintaZulaikha said...

cehh...tu mcam tips minta kena penampor jek...kuikui

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan