nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, April 17, 2011

the power of words. hari ini indah tapi aku tak dapat melihatnya

video yang sangat menyentuh perasaan ini memberikan pengajaran untuk kita. dengan kata2, kita dapat mengubah sikap mahupun hati seseorang, lebih2 lagi dalam berniaga. betulkan?? ape2 pon kita kena syukuri apa yang kita ada sekarang...kita dapat melihat..menulis....membaca.....syukur....ade mase?jom tengok video ni

4 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
rxz 5 speed 6 speed catalyzer

yuuupppp setiap kata-kata memberikan sesuatu gambaran.... yup aku belajar sesuatu dari video tu

Unknown said...

internet slow,x dpt tgk..sama macam post wan,be grateful on what we have now

CintaZulaikha said...

nice.....:)

Hafiza Hafinas said...

aduh... sob sob... tersedeh la pulak...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan