nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, April 12, 2011

segmen: kalau aku ade bakat,aku nak jadi........


kalau aku ade bakat,aku nak jadi pelakon. tak kisahlah sape2 sebab kalau dah jadi pelakon ni best. lagi2 jadi hero pastu heroin nye cantik2. kisah2 cinta pulak tu. boleh pelok2,ciom2. kan? pastu kalau ade aksi atas katil pon besh gak. boleh pegang2 sebab kalau dah jadi pelakon ni takde ape yang tak boleh. semua boleh. pastu boleh pergi kelab malam,yerlaa...banyak duit. baru orang kenal. masuk majalah yang shoot gambar kat kolam renang pun ok gak kan? leh tayang sane sini. kalau ade pelakon perempuan yang gebu2 kat situ pun leh tengok2 cuci mate kan? besh jadi pelakon kan? kan? semua orang tengok. gerak geri orang tengok.kalau agak2 dah tak laku, kite boleh buat cerita itu ini,buat skandal ke,kompom name naik. cepat je kan...

tapi aku kalau ade bakat,aku takmau sebenanrye jadi pelakon. takmau la anak bini aku nanti tengok aku peluk perempuan lain kat dalam tv. kadang2 kite tak sedar bakat yang kita ade. bile ade peluang.....bakat tu akan mucul dengan tibe2......bakat memasak pon mungkin ade...masak megi hehehe

5 comments:

Unknown said...

eyn,blogger tu macam kenal je,. nelly kan

Cik Bambam said...

iskkk.. niat dah salah tuhh!!! hahahahah.. asal tahu bata sudah lar.. berlakon dlm drama/filem yg islamik.. :P

pak cek biola!! itu cik bambam ek..cesss! hehehehe

Anonymous said...

adui ai....ingt betol nk jadi pelakon sbb tu tadi...

Tunsha Ayunie said...

wakakaka pakcik!! betul-betul .. wa pun kalau nak suami .. wa taknak pelakon!! hishh .. tak best sungguh kalau tengok kekasih merangkap suami kita tu pelok org sana sini .. berlakon jadi perogol .. tido atas katil semua .. cis,,,cis,,,cis,,,!!
ok sekian terime kasih ..

Anonymous said...

HAHAHAHAHA.. XLEY BLA... HAHAHAHAHA... NIAT GILER2 JAHAT..! HAHAHAHAHAHA... JOM SINGGAH BLOG SY PULAK KALO NAK TAU SAYE NAK JADI APE... HAHAHA..

www.kapieartslover.blogspot.com

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan