nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, April 12, 2011

JOM JOIN BLOGLIST AYNIE


mesti korang pelik kan nape la aku dok join segmen sane sini. pastu ni join blogslist plak. sebenarnya ini adalah untuk blog aku dan follower2 aku. aku tengok follower2 aku ade yang baru nak bernafas macam aku gak. ade yang takde idea nak update blog macam aku gak. aku ni belom pandai nak buat segmen,giveaway,mahupon contest. so demi membantu antara 1 same lain,aku pon join segmen dan bloglist supaye follower2 aku pon turut join.

aku pon blogger baru. maseh banyak kekurangan. so ni lah peluang aku nak memperkenalkan blog tak seberapa ni pada blogger2 lain. :-)

1 comment:

NUR AYNIE said...

TQ for join...=) pomis2 akan selalu jenguk yer..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan