nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 9, 2011

teori kinetik:buat pergerakan ombak,lipan daripada kayu?anda boleh?

ohuhu nampaknya entry aku yang lepas2 telah dikritik hebat oleh kawan2 aku. ade yang mengatakan aku suka tengok dan post bende bukan2. ajak kawan2 baca benda bukan2. huhuhu. aku akui,aku manusia biasa. banyak salah silap. pada mereka yang kenal aku,mereka tau aku siapa huhu...anyway kali ni aku nak ucap terime kaseh pade encik obefiend sebab memperkenalkan aku pade satu video besh yang melibatkan teori kinetik.wwoahhhh...orang ini sangat bijak,jom tengok.




How does getting rewarded through sharing sounds like to you? Join #ChurpChurp today and bring more friends to the community!

1 comment:

CintaZulaikha said...

Wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan