nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, April 18, 2011

bile budak kampung tengok F1 sepang,ape yang jadi??

BERITA GEMPAR di F1 SEPANG!!! sedang orang ramai dok tengok kereta laju macam jet tetibe kelihatan 3 orang yang gayenye macam mahu mencuri sawet. memandangkan harga sawet semakin mahal maka ditakuti 3 orang pemude ini datang mengambil kesempatan untuk mencuri sawet. adakah benar?? jom tengok rakaman cctv yang telah dipasang disana...

hok aloh..korang rupenye..buat saspen betol. tak penah dibat orang pergi tengok f1 pakai baju kebon ko tau???jom tengok gambar yang sempat kami tangkap...




5 comments:

kucarkacir said...

hahahha..
boleh pulak die nie..

pwincess Lov3y dOv3y said...

muahahahahahaha......smart woo..

CintaZulaikha said...

cantek topi..mai pinjam sat bley???

mungelily said...

huahuahua...sangt chomel itu topi hihihi~~~

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Yamaha 125z

wehhhh gi sana tak ajak pun lain kali plawa lah kita orang kat sini

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan