nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, April 7, 2011

pendapatan nuffnang RM7960.86??WOAHHHH!!

tengah aku dok2 bace entry best2 dari blog bangku kosong tetibe ade satu entry pasal cek dari nuffnang berjumlah RM7960.86. perghh...untong2. bile aku tengok,rupenye cek redmummy. patotlah. huhu so sape kate berblog takleh cari duit. tapi kene ade carenye. 



pada aku, aku berblog bukan semate2 kerana duit. dan aku masih belom yakin untuk mendapatkan nilai yang sebegitu banyak. sebabnya? aku maseh merasakan yang blog aku ni maseh terlalu kerdil. maseh kurang isi.kurang input.yang banyak cuma omong-omong kosong yang kadangkala membuatkan pembaca bosan. ape2 pon,tak salah kalau kita terus berusaha mencapai ape yang kita nak. aku sangat2 berharap agar aku tidak jemu untuk menaip dan mencari idea. untuk tatapan kawan2.....

11 comments:

MizzTina said...

berblog mau cri kawan....cri duit bukan sebab utama.. hehe

Zik said...

boleh kejar tuh..hehe.. aku pun ciput jer jugak... yang penting kita berusaha sebaik mungkin... :-)

Tunsha Ayunie said...

Wa sesen pun tak pernah dapat .. wakaka .. disebabkan wa x kerja .. tujuan utama blogging MEMANG sebab duit .. -pengakuan separa ikhlas- ok sila jangan percaya .. trime kasih ..

mie said...

perhhh...kayaknya...hahaa..bg r tip sikit

~miss dyana~ said...

bestnyer!!!gilak la kalo dapat cmtu huhu

storyfromme said...

ha3.baru nak suruh belanje.rupanya cek orang lain :p

Unknown said...

mak aih kaya betul red mummy..memang blog dia popular pon kan..huhu

Budak Botak said...

he3, redmummy tu lebih 10 ribu ringgit pon pernah. Bila la nk cmtu, he3...

DREM said...

law camni duk umah goyang kaki pun xpe

toyolkiut said...

emm..
TK pnya ada 20 sen..
hehe..

redlomo said...

selain nuffnang anda boleh cuba clixadx - http://www.clixadx.com

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan