nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, April 10, 2011

yellowman digi tak macho tapi cute dowh

hahaha jangan sesekali korang cakap aku gay ok!!aku cakap cute tu sebenarnya mewakili adek2 aku dan kaum wanita keh3. aku sebenarnya memang tak kenal pon sape yellow man nih. penah gak terfikir,sape la yang sanggup pakai sut digi tu sambil lari sane sini. tak panas ke? tapi dengan orang kuning ni lah digi dikenali oleh segenap lapisan masyarakat,kan? terime kaseh kepada blog bangku kosong kerana telah memperkenalkan kepada kita siapa yellowman ni.
cisss aku jeles....sekarang yellowman atau name sebenarnya zalif sidek bakal berganding dengan lisa surihani dalam filem 'papa,i love you'. grrrrr....sungguh aku jeles. waaaaa...waaaaa...macam ni aku nak jadi yellowman digi gak r.....waghhhhhhhhh

video ni pulak sebagai orang jawa,memang aku suke!!!!!sambal belacan!!!!yearghhh...kita tak sama tapi kita serupa!!!!!

2 comments:

storyfromme said...

hahaha...comel je.

CintaZulaikha said...

tp yellow man tu mmg kiut~~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan