nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, April 8, 2011

fan page?layakkah aku?

dekat 10 minit 15 saat aku dok termenong depan komputer.niat di hati nak buat fan page. tapi...ade ke yang nak like blog aku ni?sebab ape aku rase cam sebesalah nak buat fan page?sebabnye:-

follower belum ramai (terime kaseh pade mereka yang follow)
unique view purata sehari baru 200 lebih kurang
entry tak mantap
jarang blogwalking
blog simple sangat
ni lah antara sebabnye aku takleh nak create fanpage kat facebook tu. tinggal nak klik je tapi krem plak jari telunjuk aku ni.
nak buat ke tak ae??

3 comments:

eelobor said...

hehehe, aku pun terpikir perkara yang sama yang mana akhirnya aku membatalkan jer niat asal aku. huhuhuh,

Unknown said...

kalau jari telunjuk krem klik ngan jari kelingking hehe

CintaZulaikha said...

ofkos layak...cu try buat..musti ada yg nak click~~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan