nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, April 6, 2011

diorang ni perempuan ke...bapok??!!

sesape leh tolong bagitau aku...diorang ni laki ke pempuan yang ade telor.??video ni dah lame tersadai kat draft sebab aku tak sanggup nak post. tapi aku gagahkan juge diri aku nak mengepost video ni. grrr...tapi juri tu,macam kak noraniza idris jer...betol ke?? emcee kat atas tu laki ke pompuan...nape ade datin??ape nak jadi.....mateku makin rabunn arghhhh




How does getting rewarded through sharing sounds like to you? Join #ChurpChurp today and bring more friends to the community!

3 comments:

Cahaya Qaseh said...

entri kite sama tp tghr td sy tgk lam page beautiful nara..terkezuk mak!!!hihihi..

http://sukadukacahayaqaseh.blogspot.com/2011/04/terkejut-beruk-di-buatnye.html

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

pakcik!!besar gedabak video lu .. kicikkan sket!! tak kire tak kire!! huh!!

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

suara garau semacam .. hukhuk .. conpius .. menggigil je tengok .. wakakaka .. dah mau tido .. nite pakcik ..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan