nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, April 24, 2011

sape suruh tayang tembikai..kan dah kena

kenapa lelaki sering dipersalahkan?apa salah lelaki? kalau diorang pakai ketat,dedah sane sini. kami ni lelaki. suka melihat 'keindahan'. jadi entry ni bukan sesaje dan suke2. bukan nak ajak korang skodeng ke ape. tapi nak tunjukkan kat korang ape yang akan jadi kalau korang pakai baju tak cukop kain dan menampakkan lurah2 dan gaung2 yang dalam tu yer.

errr...yang ni aku agak kurang pasti. tapi mungkin perkara biase jugak kot bile perempuan ni jeling kat aset kawannya. mungkin aset kawannye tu lebih mantap huhu

 anda berani pakai skirt?berani tanggung la ye hehe

 tengok ape tu bang hehehe

 wah2...menjeling2 menjeling. 

 jangan menyembur air tu udah la ye keh3

erkkkkk yang ni lagi takleh blah..selambe je ko hehhee

sumber: oddee

9 comments:

Tqa said...

HAHA. dasyat gila kot!

Z said...

uuuwaaaa. yang last tu. ta tahan. hahahaha

i da follow u pny blog (;

salam ziarah (;

yekansaje.blogspot.com

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Yamaha 135lc dan penjagaan

Honda ex5 dan Honda wave

kerja gilerrr buah tembikai silikon bahaya di makan ... eehhh adeker buah tembikai silikon ni

mOon jOhari said...

waaa...pic last sekali 2 sempOi...x takut kena sepak ke bdk x cukup umr 2?

Aku said...

bagus jadi budak kecik..angkat kain pun org tak marah..

lifegila_cokelat said...

tu la kdg wanita suka mnyalhkn kaum lelaki...tp pkaian mereka tu..tp dlm hal ni bkn wanita shj atau lelaki shj slh..dua2 slh sbnrnye..tp ni la duggaan hdp..
done,follow u..follow me back
http://lifegilacokelat.blogspot.com

CintaZulaikha said...

hahhahhha rasa cam nak sepak budak yg gambo last tuh~~

atiqahzuka said...

HAHA , yg last tuu . selambe dia jee ..

http://zukaouhhzuka.blogspot.com/

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Jeles derang punye bebesau!!!!! huh!!!!!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan