nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 30, 2011

sedapnya kena rotan!!! belog stroryfromme

terime kaseh kepade blogger dari blog http://potelo89.blogspot.com/ yang menjadi orang pertama join contest kenangan dirotan aku ni hehe. ingatkan takde yang join keh3. aku pun perasa dia ni selalu singgah blog aku dan komen entry2 aku,heheh rajen die berblogwalking yer hehehe.takde keje lain ke hehe. anyway pengalaman die dirotan sangat besh? singgahlah sini http://potelo89.blogspot.com/2011/04/aduhsedapnye-kena-rotan-kat-punggong.html


"Bila pikir balik, best la jugak sebab lepas tu aku terus rajin buat homework. sebenarnya pon sakit pon kena rotan tu. aku je yang cengeng. hik3 :D

Kalau dulu kes rotan merotan kat sekolah ni memang takde hal. parents siap bagi green light kat cikgu untuk rotan atau denda anak dorang kalau anak dorang bersalah.

Tapi sekarang......"


3 comments:

Tunsha Ayunie said...

ala :( ade segmen x gtau .. mencik ah camni .. xmo belogwalking page dia dah .. lalala~

Unknown said...

ada segmen ni ke,x taw pon.

Jujurara said...

haah la..x taw pun ada segmen nie??erkk mana la nak taw..daa lame sy tak on9 kan diri..hehehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan