nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 30, 2011

10 sebab aku tak pasang shoutmix widget

salam semua. ni bukan tutorial nak pasang shoutmix widget atau shoutbox tau huhu. pade yang selalu mengikuti perkembangan blog aku mesti perasan dulu aku pasang shoutmix widget supaye senang aku nak berinteraksi dengan blogger yang lain. senang aku nak berblogwalking. senang nak bermesra mesra alam dengan blogger lain keh3. TAPI kenape aku dah tak pasang shoutmix widget ni?

cube korang tengok shoutmix widget korang. ade tak user yang dok promote barang2 kat situ. berape banyak? agak2 korang la kan...user macam ni bace tak blog korang. ke sekadar letak link pastu teros blah. tak datang2 lagi. so..ape yang korang dapat? aku rase korang akan lebih happy bile pembaca datang blog dan baca entry korang kan?side income tu ketepikan dulu. kepuasan tu. bile ade yang komen. ade yang bace. kan? 

lepas tu,ade tak perubahan dalam pageview korang bile korang letak shoutmix ataupon chatbox ni. kalau ade,bagos,teroskan. aku tak nafikan ade antara blogger yang suke berborak dan berinteraksi dalam shoutmix dan ini secare tak langsung dapat memberi maklumat dan merapatkan lagi hubungan antara blogger.

aku bukan blogger otai,aku pun aktif berblog pade 22 feb 2011. aku start buat blog dah lame cume malas nak update. aku dah try macam2 widget,template dan macam2 sehinggalah aku datang ke blog otai2 dan blog blogger yang berpengalaman. aku bace entry diorang. aku cube aplikasikan ape yang diorang ajar tu dalam blog aku. memang,aku tak nafikan,belom lagi mantap blog ni. cube korang tanye blogger yang otai tu. bape lame diorang nak naikkan blog diorang. ape yang diorang pesan??nantikan entry akan datang hehe

maap kalau ade salah silap.aku budak biase yang hidopnye biase2..eh??ade ke 10 sebab..korang carilah keh3

10 comments:

kindergartenlibrary said...

Nelly pasang je ~

Far8 budak baik said...

aku pun perasan gakk..
dtg pastu terus belahh..
sebab aku pun gitu gak dulu..
hahahahahaha..hehe

Unknown said...

ada baik buruk pasang dan tak pasang.ada lagi aku menyampah.

dia ajak kita jom baca entri.kita klik la link tuh.

rupanya nak duit.kalau kita klik link tuh,duit dia masuk.link churp churp la ,says la.haram kejadah

Unknown said...

wan pon tak reti jugak SEO ni.wan pon belajar dari tutorial orang lain.try check blog ammar.dia memang pakar bab seo ni

Unknown said...

ye lah,wan try wat setakat wan tahu

Tunsha Ayunie said...

wa sokong!wa sokong! selalu banyak iklan .. ntah ape2 la derang pomot .. tapi wa degil gak nak pasang shoutmix tu .. grrr!! meh babap wa meh!

Unknown said...

ko kan hot!! ramai sangat gadis2 ganggu shoutmix ko kn?? hihi,..

Ayie said...

nasib baik takde salesman datang blog aku.. hahaha

cik sakdi said...

agak la. promote jual henpon la ape la. ahaha

dzuandiey said...

mouse over kat link...kalau link pelik2 tu tak payah klik jer..hehe..kalau link blog, ok..boleh klik... :-)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan