nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, April 19, 2011

aku tak hensem tapi aku menang!!!hahahahaa

hahahaha aku teruje aku teruje...yang lepas aku menang tempat ke dua pic mintak pelempang. kali ni aku menang tempat ke dua gak untuk pic paling sempoi anjuran belog keluargaku syurgaku heheh yeayyyy!!!!! nak tau pic ape??meh tengok
hehehe agak sempoi tak?? tak sangke pic ngan encik keldai ni leh menang. korang taktaw betape lamenye aku pegang cek keldai ni. pastu tangan aku berbau....perghhhh semerbak hek3.......terime pade cek cinta zulaikha dan hubby nye sebab telah memilih pic ni keh3....aku tak mnengharap sangat pon tapi yerla...nak memeriahkan dunia belog huhuhu....orang singgah la belog akak ni yer...akak ni la antara pembace setia belog aku huhuhu,terharu mehhh.....haaa ape lagi???jom singgah sini


korang nak tengok tak pic yang aku masokkan untuk contest muke mintak pelempang tu??keh3...meh nengok...agak2 korang nak lempang tak hahahahaha

hehehe agak2 ade rase nak lempang tak hahahaha

kesimpulan: muka aku tak ensem. takde touch up ape2....tapi ade yang hargai hahahahaaha


8 comments:

azrijohan said...

congratss...
share hadiah nnt k.hahaha

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

aaaaaaa..jeles-jeles..bak sini hadiah =P

akutetapaku.com said...

singgah..

kucarkacir said...

hahaha..
lawok la gmbar yg terakhir tu...
haha

CintaZulaikha said...

nak tya, fon pakai line apa ek??

Dekcik said...

haha..untung lah..

entry terbaru dekcik singgah lah..
http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/kemalangan-yang-berlaku-disepanjang.html

Awie Omar said...

bukan takat nak lempang, rase nak bakor je...

eh, keldai tu macam pernah nampak kat zoo melaka. mase tengok die aritu kepalanya terjuntai kat pagar gak. die suke wat gitu kot

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Yamaha 125z

adoiiii lawak lahko ni... gelak guling guling ni

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan