nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 30, 2011

segmen sedapnya kena rotan!!! belog aunitaipo hahaha



kalau korang kenal beliau,tolong bagitau aku mane rumahnye. memang nak kena rotan ini budak. die nih memang sangat nakal nak @!$@$@...hahaha. dah la perasan montot cekci sebab tak penah kena rotan. panggil plak aku pakcik hawauuiii delight...hawau betul korang tak caye ke die ni nakal??ni buktinye


SIAPA YANG MEROTAN KO?

Sampai sekarang wa teringat nama cikgu tu .. YES!! Cikgu Suraya .. wa bukan je kena rotan .. kena tampar dengan buku .. kena tampar dengan tangan dia pun pernah .. mula-mula kena wa memang nangis la .. gegar kot pipi wa .. Rasa nak patah gigi ok! Tapi dah lelame kena wa asyik senyum sampai cikgu bosan nak pukul,dia suruh wa duduk luar kelas .. Bagus tak wa neh?? Bagus kan kan kan?? 

1 comment:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

terime kasih la sebab review .. sayang lu banyak2! eceh poodahh!!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan