nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, April 18, 2011

makan-makan: ubi rebus ikan kering yang menyirap

hehehe agak lame gak aku tak buat entry pasal makan2 ni kan. korang penah makan ubi rebus?? penah?? penah makan dengan ikan kering?? tak pernah?? cuba try. ni lah antara makanan feveret family aku. sesungguhnye jika dihidangkan mekdi,kepsi,piza,dan ubi rebus ikan kering,aku tetap kan pilih ubi rebus gak perghhhhh sedap. menjilat jari beb....tak caye???haaaa...ni dah nak pukol 5. so cepat la cari ubi....pastu rebus...jangan lupa ikan kering sekali yer


10 comments:

♥sophie♥ said...

wahhh,, mkn mcm mkn nasi tu kew ?? heheheeh

Zaidah said...

suka ubi rebus.....makan ngan sambal...atau buat getok pun sedap...

wardah raihan said...

suke3!
feveret kot..
lagi2 kalau dapat makan ngan ikan masin gelama.. wahwahwahwah :D
plus2 ngan sambal ikan bilis.. waaaaahhhhhhhh :D nyumnyumnyum :P

NUR AYNIE said...

nak ckit...susah nak vari ubi nie...hiiih

Led said...

siyes menyirap

aku dah follow weh...

CintaZulaikha said...

saya biasa ubi rebus cecah gula...

Aku said...

suka-suka..nyum.. http://kainbantal.blogspot.com/

Awie Omar said...

best best best best

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Yamaha 125z

fuhhhh menjilat jari lah beb aku memg suka tau....

Cik Penulis said...

Waaaa...ngidam!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan