nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, April 4, 2011

usop "hantu kak limah" pernah jadi penyanyi!!mesti tengok!!

SALAM..
siape sangke bekas penari kebudayaan si usop wheelchair dulu rupenye penah menyanyi?suarenye?sedap.aku rase aku macam penah dengar lagu ni dulu. mase tu aku kecik lagi. ini bermakne usop dah tipu kite sebab die kate die bekas penari kebudayaan...tipuuu......kite bakor je..bakor!!!!!!  jomtengok video usop hantu kak limah ni nyanyi....rugi tak tengok wooooo

2 comments:

Eza Ridzwan said...

dolu dia dikenali sbg shy8..x bape femes sgt...tp ensem gak dolu²...hahahaa..

Along Usop said...

wooaah??.. siyes ??... ngeee....=p

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan