nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, April 24, 2011

lepas ni boleh letak barang berharga merata2!!!

lepas ni kita dah tak payah risau nak letak beg tangan atau barang2 berharga kat mane2. tanpa perlu risau dan tanpa perlu rasa takot. terutamanya di dalam kereta mahupun kat bakul motor.letak je barang tu camtu je. tak de hal punye. sebabnye??dah ade orang yang akan tolong 'bawakkan' barang2 berharge kite tu. berikut merupakan tempat yang PALING SELAMAT untuk korang letakkan barang2 berharge korang tu yer:

BAKUL MOTO
tempat ni memang paling selamat. kadang2 aku nampak kaum2 wanita meletakkan beg2 tangan mahal mereka kat bakol motor. mungkin niat di hati mau tayang2 same orang2 kampong walaupon mungkin berjenama gucci cap ayam. ini sangat bagus. amalkan setiap kali membawa motor dan lihat keberkesananya


TEMPAT DUDUK PENUMPANG SEBELAH KANAN
biasenye kalau bawak kereta sorang,kita akan cenderung untuk meletakkan iphone,duit berkepok,kad bank atm di tempat duduk pemandu sebelah kanan kita. bagus..memang digalakkan. sebabnye??untuk memberi keselesaan kepada kita yang sedang memandu. tak perlu penohkan poket dengan barang. campak je kat seat sebelah. abes cerita. amalkan. dan lihat keberkesananya.

sebenarnya banyak lagi tempat2 yang SELAMAT untuk kite meletakkan barang2 berharga kita. aku penat nak menaip so korang fikir2 la sendiri yer. haaa...kat bawah ni ade video yang menunjukkan hasil ataupon kesan apebila kita meletakkan barang di tempat yang selamat. wajib tengok


PERGHH..aku nak menuntut ilmu dengan brader tu r. tangan beliau sungguh kuat.

4 comments:

zulkifli said...

awas bapaku bomoh. haha! x blehblah~

cik bAtu said...

giler ahhh...cpat n tgkas....kalau aku nk survey ada brang ke x pn da amik mase...n tangan dye,ye ke pkai tgn je ??uishhhh...

mOon jOhari said...

mesti dia dh lama ushar keta 2...pic 1st..bapaku bOmOh...bOmoh palsu ke yang benar2?

CintaZulaikha said...

akak adalah slh sorg manusia yg suka letk beg kat bakol moto..kihkih~~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan