nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, April 25, 2011

kelebihan 'makanan segera' untok wanita!!!


anda suke makan kepsi?mekdi?cekedis??megi?? haaaaa...aku pon suke. ape ade hal. makanan sedap. makan je lah selagi boleh ye tak? hehe. selagi belom puas,selagi tu la mulot kite nak mengunyah. dan tabiat ini amatlah bagus untuk kaum wanita.betul. nak tau kenape? mari tengok gambar2 yang aku dapat dari satu sumber. bukan aku nak memalukan wanita2 ini. tapi untuk pengajaran dan juga peringatan.

tak salah kalau u all nak makan makanan segera mahupon makanan ringan. tapi kena lah berpada2 yer tak. jangan la hari2 dok makan tak henti. nanti jadi macam ni kang.hehe





tapi kan. korang nampak tak. makin besar badan diorang,makin mantap dan seksi.keh3

15 comments:

mungelily said...

mkn tu berpada pada sudah ;p

mOon jOhari said...

mmg x dapat dinafikan lg...dulu mOon keding jgk...pas2 asyk mkn mekdi je....dh debOb...ssh lak 2 nk trn...jenuh diet(pdhal pOket nipis)...hehehehehe

b a m b a m ' s said...

huhuhuhu.. agak lar.. tp depends on genetik jugak lar! hahahaha.. :P

Naddia said...

aku nk gak la bg mantap cket kat depan nie..hahaha

budak kampung said...

kat depan mane??tak paham haha

redbean said...

makin berat makin seksi? erkk,bbw?

kucarkacir said...

kau tgk tang mana tu? haha..

budak kampung said...

tengok tang mane2 la yang menarek keh3

Shaherah said...

wah,, macam tu ea.. tapi betul gak lar.. tak dinafikan lagi >.<"

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

yummy!! wakakaka .. nape wa nampak 'akibat' dari fastfood ni .. nen besau?? ohhhh tidakk :(( sensored sungguh statement ni >.<"

Ain Jia Zainudin said...

ahahah .ape la ..klaka ..heheh ..nseb la ain ni kcik comel je ..;p

k e y r i said...

waa... jaoh betui bezanye.. kuikuikui

Ayie said...

wow.. besarnya..!! hahaha

Siti nAdiA (NaSz) said...

amboii laki mmg suke yg mantap2 erk..cik abg..org tgk pada hati bukn bdn..hhehe..jgn mare..nak exm ni..wish me luck ok..=)

Dekcik said...

menakotkan jew..klu mkn makanan segera mmang lah cpt gmok..

entry baru klu rajin singgah..=)
http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/05/owh-lelaki.html

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan