nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, April 13, 2011

iklan barangan pelik dan separa lucah

oleh kerana aku ni memang jarang tengok tv maka aku jarang tengok iklan.bak kate orang kalau tengok iklan je jakun padahal dah berjaman iklan tu keluar kat tv. kali ni lain pulak. bukan iklan tu je pelik,malah barang2 diorang pon pelik.mungkin pade korang barang2 ni ade gunenye,kalau takde gune,nape dijual yer tak?jom tengok


korang jangan salah sangaka. ni bukan anak lesung yang korang gune nak buat sambal ikan bilis. ni sebenarnye penahan buah dada untuk perempuan yang memiliki buah dada yang besar. dalam iklan ni menerangkan,wanita yang memiliki payudara yang besar susah nak tidur. dada diorang rase ditekan2...eh??betul ke? mane aku tau. pade wanita yang memiliki peyudara yang besar...agak2 betul ke ni?huhu..memang nak kena penampar aku ni kang

 ini merupakan deodorant yang universal. semua tempat kat badan anda. semua boleh. tengok je iklan di atas keh3.agak ape rasenye kan?sejukkkkkkkk je kot

 set mini golf untuk mereka yang kebosanan ketika membuang air besar.uhuk3

teddy bear kecil untuk mengelakkan payudara anda saket ketika memakai tali pinggang keledar.aduhaiii

kalau nak versi video pun ade gak. jom tengok video ni kalau sempat yer

5 comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan