nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, April 27, 2011

cadar yang super AWESOME!!

huhuhu hujan lebat pulak kat luar tu. nak update blog kejap la sebelom pergi kerja. korang pekabo hari ni? mesti ade yang maseh lena dibuai mimpi yang indah kan? keh3. korang tau tak,1 kajian telah dibuat oleh seorang tukang kebon bernama wak mejo mengenai kaitan antara corak cadar dan kelenaan tidur seseorang? haaa..mesti korang tak pernah dengar kan? wak mejo telah menjalankan ujian terhadap bini beliau wak senah.dan mendapati corak cadar yang menawan memboleh kan seseorang tu tidor lena sampai 3 hari tak bangon...hoh??

corak cadar ini sesuai untok mereka yang sudah lame berkahwen. lebih sesuai untok mereka yang sudah berumor 50 ataupon 60-an. sebab? anda fikir sendiri huhuhu

alamak. terlebih sudah. corak ini sesuai untok mereka yang maseh single ataupon sering ditinggalkan isteri yang selalu outstation

yang ini sesuai untok kanak2 kot

corak ini pula sesuai untok mereka yang berjiwa agak seni hehehe

jadi...apekah corak cadar kegemaran korang? pilih mengikot kesesuaian diri dan keinginan hati supaye tidor anda lebih lena yer. :-)

GRRR....AKU TAK SUKE CADAR AKU WARNE PINK.....ERK!!

sumber: stellasmagazine

6 comments:

MissNadh said...

memang superr awsome lah !

suke yang...err..last tu..(jawapan selamat) huhuhu

Cik Ecah said...

hahaha sangat lah auwwsome!

intan.maisarah said...

sukar cadar tanpa corak

Tunsha Ayunie said...

Yang ketiga seswai untuk lelakik GAY kemaruk .. lalala~

Unknown said...

kyaaaaaaa,,,,,,

lg best lau cdr 2 cdr idol kpop feveret Yun,,,hehehhe

Budak Botak said...

he3, cadar pelik2...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan