nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, April 5, 2011

baju tak seksi tapi seksi,berani pakai??


aku rase baju ni dikhaskan kepade mereka yang mempunyai boobs yang kurang kelihatan dan mahu kelihatan seksi di khalayak ramai. cissss....kalau ini macam punye baju ada kat pasaran,mesti ramai lelaki yang juling.keh3

14 comments:

wahida said...

beli boleh, pakai kat umah je la...bg hubby je yg tengok...hehehe...

kucarkacir said...

wahhh..
seksi nyeee..

nikaviolet said...

hahaha...mmg juling kalau tgk...adui t'tipu larh....hahaha

Naddia said...

mak cakap kua jejalan kai bju kurung je

mungelily said...

upssss...
bahaya tuhh ;p

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

kalau pakai tudung .. pakai baju ni .. sangat SEXY!! aummmmmmmmm!!

cBk said...

hahaha..lawak baju nim

NARDtheNERD said...

haha.
lagi lagi kalau yang pakai tu bertudung.
lagi haru.
hehe.

nelly said...

aiseh ..

storyfromme said...

pape la.sape la yang berani pakai.

Budak Botak said...

he3, tergugat iman kalo ada yg pakai kt luar nie...

9 Kisah Pelik Tentang Payudara Silikon 18++... (";)

Khuzrin Kamarudin said...

apa neraka!! hahhaa.. model baju ni chun laa...

purpl3h0lic said...

mmg sengal !
hahaha =D

Lembaga Misteri said...

bengong laa sape yg buat baju camni, . . . . . yg teringin nak pakai pun bengong gak kot, . . . . ade ke yg nak pakai baju camni ? huhuhu

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan