nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, April 11, 2011

segmen DIY opera hidup


huhu hari nih dok join segmen je aku ni kan...saje je nak memeriahkan dunia blog ni. mane tau kot2 jumpe hantu kak limah ke kan...keh3..dalam segmen tu ade tanye soalan..haaa...berikut ialah soalan dan jawapan aku...

10 FAKTA TENTANG DIRI AKU:
  1. botak
  2. banyak jerawat
  3. tak ensem
  4. kuat makan
  5. kuat berimaginasi
  6. otak kuning
  7. memiliki mate yang tajam keh3
  8. comel
  9. suke berkawan
  10. suke kan keindahan
10 PERKATAAN YANG SELALU AKU SEBUT


  1. syukur-tiap kali bangun tido
  2. lailahaillallah-tiap kali terlupe sesuatu
  3. hampeh
  4. siot
  5. gonjol ko
  6. cincau betul
  7. hok aloh
  8. woahhh
  9. cis
  10. mengong
10 PERTAMA KALI AKU LAKUKAN DALAM HIDUP

  1. buat blog
  2. pegi coolblog
  3. makan pizza
  4. makan mcD
  5. naik kabel car
  6. pegi 7 eleven
  7. sekodeng budak berdating kat air terjun
  8. join autoshow
  9. main keta drift
  10. pakai suar levi's

4 comments:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

otak kuning? ok admit .. sekian terime kasih!

kucarkacir said...

wahhh..
join jugak !
yayyy!!

Nazim Nasri said...

kali pertama pegi mcd, pizza dan 7E? mcm tak caye je. hehehe

mungelily said...

nak sebok join gak la..ngeeeee :)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan