nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, April 20, 2011

traffic jam paling sekejap di dunia!! 10 hari...kejap..kot hehe

korang selalu merungut bila terperangkap kat tengah2 traffic jam kan? lagi lagi mase tu maseng2 dok rase nak terkucil takpon rase nak terberak. mule la maen potong potong lorong orang lain. makin bertambah jam huhuhu. tapi kebiasaannye kesesakan macam ni berlaku kat bandar la kan?kalau kat kampung,jam hanye berlaku apebile terdapatnya ular sawa mahupon babi melintas jalan hehehe..


haaa...kat sini aku nak tunjukkan korang 1 tempat yang traffic jam nye paling sekejap.. paling pendek.kat beijing sane.  10 hari punye traffic jam.amacam? ade berani?ini berlaku pada tahun lepas. di beijing akibat kerja2 membaiki jalan. kalau korang nak berita penuh,boleh bace kat sini

 korang tengok,siap mandi kat jalan lagi huhu. naseb baek laki. bayangkan la kalau perempuan,agak2 macamane?tahan ke 10 hari tak mandi huhuhu

 perghhh memang berani mati. siap tido bawah treler lagi tu. kalau pemandu treler tak perasan abes ko

pemandangan di waktu malam uhuk3....perghhh dah macam pesta 

kat sini aku sertakan video sekali.



jujur la.kalau korang la berdepan dengan situasi macam ni?ape korang akan buat. tak boleh nak patah balik. depan belakang rapat2 .haaaaa...ade idea? sila komen hehehe

18 comments:

Muhammad Helmi said...

kebas bontot...

CintaZulaikha said...

boleh menyumpah seranah kalau camni..

nikaviolet said...

hahahaha...terime je lah kenyataan...dh t'perangkap kat dlm jem teruk mcm ni....

kucarkacir said...

whoaa..
dasat tuuhh..

www.fierapirot.bolgspot.com said...

perghh!..jem terok tu..10 hari pulak..saye 3jam pun dah rase macam nak kuar pegi angkat kereta2 yang menghalang tu pas tu campak kat laut..hehehe..kalau fiera berada dalam situasi cm ni kompem mati cepat sebab bunuh diri xtahan dengan jem.....hehehe
singgah and folow u..

http://fierapirot.blogspot.com/2011/04/jom-rehatkan-otak-dan-uji-minda.html

Cik Bidadari said...

adoi... boleh main masak2 der kat hiway nie

Ummu Khaulah said...

10hari?
bukan takat kebas bontot,
boley buat bisness kat tengah2 trafic jem tuh..
komfem jadik jutawan..
haha.
bukak panggung wayang pun ok gak..
tak pun, pusat boling ke..
lempar sume keta2 tuh..hhuhu..

done ! dah follow awak dah..
do, follow me back ea;)

http://www.olahasz.blogspot.com
thanks a lot ;)

pwincess Lov3y dOv3y said...

aiyook...lau la camnie...leh kena sakit jantung...lau nak buang air besar++yang kecik camne???ohhh tidakk!!!tak sanggup woo...

s.u.h.a said...

seriusly traffic jam yg paling menyeksakan.

Cik Aish said...

ya allah...gile betul jam ni!! kalau sy, da lama sy tgalkan keta kat situ je..balik umah jalan kaki. miahaha

Syuxer said...

owh..10 hari?gila tuh weh..boleh mental gamaknya..nk berak kat ner?nak kencing kat ner?mandi lagi naya..heheh

Ilusikan matamu
Produk terbaik dari microsoft
Binatang peliharaan yang unik

Si Baju Hitam said...

mak ooiiiiii.....!!!

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...

10 hari? fuhh..lama giler..kita kat m'sia ni kalo 10 minit pun dah panas punggung nak tunggu...

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

NUR AYNIE said...

kalau aynie dah lame balik jln kaki hahahah~~~

Tqa said...

hoh!!!

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Honda ex5 dan Honda wave

uihhhh tak gi kerja lah aku kalau cam ni

Sery Suryani said...

no choice kena stay jew la dlm kreta..
silap2 mnyak pun abes woo..

Sery Suryani said...

follow sni..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan