nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, April 10, 2011

nokia N8 buat aku geram!!!

beberapa hari lepas aku pergi summit. lokasi dituju ialah ke kedai henpon nokia. aku tertarik dengan N8 berbanding E7. jangan marah. setiap orang ade minat maseng2,ikot kemampuan. taukey tu cakap E7 mahal,mau cecah RM2000. so aku terkedu. mane la aku mampu nak pakai henpon mahal sampai RM2000 tu. lagipun aku tengok N8 ni pon dah ok. kamera nye lagi besh dari E7. kalau nak tengok perbandingan N8 dengan E7 boleh tengok sini. so pade mereka yang gemarkan talipon pintar a.k.a smartphone tu aku rase better amek N8. ni cadangan aku je. papehal,korang leh singgah sendiri ke http://www.nokia.com.my/

3 comments:

Izamir Ridzwan said...

errr n8 pon mhl =(

Adha said...

N8 mmg terbaek..!!!

Entri Segar: Album Terbaru Kangen Band 2011 "Jangan Bertengkar"

CintaZulaikha said...

adik saya pon ada sebijik, wlupon dy hanya keje di 7e..uiss...cam tak sangka jek~~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan