nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 16, 2011

21sx:pengawal lapangan terbang SANGAT MESRA

sesape yang umor bawah 21 jangan tengok entry ni yer. pade yang sedang pakai kopiah pon jangan tengok. kurang pahala tu kang. entry ni bukan sesaje aku nak buat. entry ni untok pengajaran sahabat2 yang selalu naik kapal terbang. entry ni mungkin agak lucah tapi untuk membuktikan pengawal ni sangat lucah tu yang aku post. kalau tak naik kapal terbang,nak tengok pon boleh.
orang ni bawak bom,rileks je tak kene pape

ni lagi la bawak pisau..pon lepas

ni siap kene pegang buah dada diorang sebab nak buktikan si perempuan ni takde sorokkan pape kat bra ...cisssss

ni siap pegang bontot ciiissss
kesimpulan: jangan pakai pakaian yang mengghairahkan walau dimana pun anda berada

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan