nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, April 15, 2011

AFUNDI masuk zizan raja lawak???

hahaha ni merupakan kata hati aku sendiri. kalau la ade afundi zizan masuk...akan aku undi huhuhuhu.jangan mara naaaa...mintak maap...aku sebenarnya langsung tak mengikuti perkembangan bebudak AF ni sebab ade ade TERtengok sekali diari diorang kot...wahhhh bukan main lagi. mewah kot pade aku. dimanjekan sangat kot pade aku. kalau nak berjaya perlu tempuhi kesukaran kan?aku harap bebudak AF tercabar dengan zizan dan dina yang memberikan aksi yang bertenaga dengan lagu hit selamat tinggal kawan di atas pentas.ape yang kita boleh lihat??


rupa paras tu aset untuk korang berjaya dalam hiburan. tapi ko tengok dina?bukan aku nak cakap dia tak cantik. jangan salah paham. cuba korang tengok bakat dia. tarik lagu selambe je. salute u sis



zizan..dia dari raja lawak. tapi menari dia boleh...menyanyi pon boleh. lagi2 kalau gabungkan dengan johan yang same kepala dan banyak kebolehan. meletop beb.

so fikirkan. nak popular? nak name naik? nak cari rezeki? nak suka2? ade bakat? ade kebolehan yang boleh tarik perhatian ramai?? aku budak biasa....tak punya kebolehan apa2..maap kalau terlebih kata

6 comments:

AZRI said...

baru 1st tyme tgok AF..
tu pon sbb ade AZRi.name same kan..
hahaha,poyo abesss..

CintaZulaikha said...

huhuhuhuhu...tak suka la AF~~

Awie Omar said...

aku lagi arr tak tahu apa pasal AF sebab astro takde hehehe

Sang Harima said...

Peh, tapi gua paling bengang bila pengetua dia Amy Search. Amy Search?!

Miecyber said...

Kualiti produk Rajalawak adalah lebih baik dari kualiti produk AF.

Cayalah Zizan...


Kera serang bayi

FIRDAUS HUSAIN / TUYUK said...

aku pilih apam balik lg...hahaha..:)
kurang sket la aku pasal realiti tv nih...tp klu memng berbakat..memang terbaik..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan