nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, April 4, 2011

usop wilcha layak jadi bintang popular 2011?!!

jom tengok video mase nak menyampaikan anugerah bintang paling popular. korang tengok lah aura si usop nih keh3.....

6 comments:

azrijohan said...

x mcm nak golek2 lak kn ketawe smalam...


azrijohan.blogspot.com

CutieIntan said...

kita share posting ni yer cik irwan..sonok bangat tengok gelagat cik usop tu..hahahaha

CutieIntan said...

kuat betul pengaruh Usop kan??

mungelily said...

sakit perut gelak tgk gelagat usop dgn abi hurairah..dorang ni xdpt dipisahkan..kihkihkih~~~

*kalo gitu bio awk yg aje yg ngumumkannyer...* hahaaa...

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

pakcik wilca!!!! jom kawen!!!! lalalalala..

mas trie said...

Usop tu...best lawak masa kini...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan