nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 30, 2011

segmen sedapnya kena rotan!!! belog princessloveydovey



huhuhu tadi aku dah review blogger perempuan. kali ni yang join segmen rotan yang aku buat ni pon perempuan. ape perempuan ni dulu semua nakal2 ke hehe. blogger yang aku review kali ni pon nakal gak dan die kerap datang blog aku dan komen. terime kaseh yer. ehhh korang tengok budaknye cun kan??wah2...kalau nak tau die ni nakal tau. tak caye??jom tengok

 kesan dari rotan tersebut ?
>> berbirat woo badan...bukan takat pakai rotan jerk segala jenis bende yang boleh balun mak aku balun jerk..cakap jerk apa yang aku tak pernah rase...nasib hidup lagi la aku sampai skunk nie...hak3...jangan cakap badan aku jerk berbirat sampai kan cermin bilik aku pun leh pecah...bukan pecah biase tapi tongkang pecah wehh...hahahaha....

>>kesan laen??aku skunk daa jadi orang...tak der la dok melepak sana sini kan...tak lah degil lagik cam dulu..lau mak aku tak pukul aku mungkin aku tak lah jadi cam skunk nie...:)

nak tau lagi?datang la sini: 

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan