nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, June 16, 2011

kisah buah pisang dan buah epal

ini bukan entry lucah. cuba fikirkan,apekah pengajaran yang boleh kita dapat? komenlah yer. blogger otai cakap kalau kita komen besh2,orang akan singgah blog kite. try lah hehe

 penutup: gua kalau lalau depan perempuan,gua tunduk tengok bawah sebab wa pemalu.sekian

16 comments:

mOon jOhari said...

...hahahahahaha....kenyang depa mlm 2 dapat makan buah...

mOon suka makan pisang....bila mOon cakap mOon suka makan pisang kwn2 mOon cakap mOon lucah...salah ke suka makan pisang??? hadOiiiii...

Rozuan Ismail said...

haha.macam lucah je.huhu

Akulah Pak Lan said...

Pisang nak makan kena bukak dulu...
Buah epal..tak perlu..tapi perlu cuci...untuk kesihatan

aque said...

erk.... hadoi...

cik aiEn said...

hahahahha....
ade zaman2 skg ni..buat mcm tu..nk nmpk besar... tmbah ape2 yg ptut dlm tu..sbnarnye kecik je...hehehe..adoi....lwak2...

pwincess Lov3y dOv3y said...

ahahaha...okey lawak..geak sampai terguling2 jerk niey..

hyemynameisrasyid said...

epal sgt rangup~ ^^

Mu'az Alias said...

entry 18sx..

CintaZulaikha said...

kikikikiki...tu namanya kita kena jaga adab dlm berpakaian. 1 lagi, jgn dok pandang pada luaran ja ya kawan2. dalaman tu yg penting. klu tak, jadailah cam kat atas tuh..tipah tertipu + prot kenyang...kikiki

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

LALAU - sejenis taipo??

Pisang - warna hijau dan kuning .

Epal - Warna hijau dan merah .

Persoalan :: Wa sendiri tak tahu apa yang wa komen .. sekian terima kasih ..

wakaka!

emieysandra said...

indahnye pemandangan alam <---besh x komen ni? =.='


lucaahhhhhhhh!!! k bai ;p

.m y z. said...

hahhaha ok serious lucah T__T

belogkiter said...

padan muka... diet malam tu

ainol akasyah said...

haha..aiyo yo..kesimpulan nya, epal dan pisang sgt diperlukan antara 1 sama lain..dua2 ada vitamin yang diperlukan tubuh haha <2 maksud ni>

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
kembara mahkota johor 2011 daulat tuanku

uihhhhh nasib baik bukan buah kelapa
dan terung... lucah sehhh

Eena Arrina said...

ahaks..giler lah :P but nice entry.. blog awk ni bgus sgt.hihih. <walaupun malu2

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan