nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, June 8, 2011

oh indahnya dari hotel bajet ke parking kereta

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. macamane suasana petang kat tempat korang? mendung? panas? tempat aku cam biasa,seram2 sejuk gitu hehe. sekarang ni macam2 cara dan bermacam2 tempat digunakan oleh mereka yang ingin memuaskan nafsu. bukan nafsu makan yer,nafsu seks tau. kalau logik akal,pasangan yang dah ada ikatan yang sah takkan nye susah payah nak cari port bukan2. lain lah kalau pasangan yang curang,si laki cari perempuan lain,si perempuan cari laki lain. jom terjah tempat2 yang membuatkan aku pelik,macamane diorang boleh buat projek kat sini

gambar aku ambil dari google
ape yang mereka berdua buat?aku tak paham. otak aku suci.boleh jelaskan?

tandas awam,tandas duduk mahupon tandas cangkong
perghh,aku amat pelik,bukan ape,kot yer pon dah tak tahan.takkan tandas pon jadi. se pengalaman aku menggunakan tandas awam la,takdenye bersih. pernah aku nak berak,tahi aku termasuk balik. bayangkan lah,aku pun tak lalu nak berak,macamane korang lalu nak meramas sane sini.agaknye bile nafsu menguasai diri,tahi kat dalam mangkok jamban pun tak perasan kot.

moral: jagalah kebersihan tandas awam kita.

gambar dari google,
ape yang korang buat?seluar terlondeh ke ape??

tangga sekolah/pejabat mahupon tangga batu
alahai,kan ke tangga tu jadi tempat orang lalu lalang. orang pijak2.tu belom kira lagi apa yang diorang pijak. entah tahi ayam mahupun tahi kucing. kan ke kotor tangga tu. aku penah la merasa lalu kat tangga yang penuh dengan kotak rokok. kalau orang tu merokok kat situ,kompom diorang pon akan maen ludah2 kat situ gak. uhuk3. nak muntah aku.

moral:jangan merokok dan meludah di mana2 tangga. jaga kebersihan tangga kita

lif pejabat.lif hospital,mahupun lif rosak
aku teringat lagi,macam pernah tengok satu video pasangan satu opis dok cium2 dan raba2 kat dalam lif. aku yakin bukan laki bini. sebab?laki bini takdenye nak beramas mesra dalam lif tu. lagi2 masa baru balik shopping. memang lakinya dok kerut seribu ler jawabnya. alahai,kat lif tu kan ade cctv.tengok2 la kiri kanan kalau nak beramas mesra pun kan. haaaa dah jumpe pon videonye.nak tengok ye tengok,nak bagi komen?boleh je


moral: cctv kat lif tu bagi terang sikit sebab kadang2 video nye kurang jelas.

penutup: aku nak cerita pasal jangan buat seks ke nak cerita pasal jaga kebersihan ni? jauhilah perbuatan seks bebas tu.kalau tak tahan sangat,kahwin la yer.


11 comments:

Liyana Zahim said...

Speechlesss!!!!!

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Lalalalala~ *Bersiul dengan berhemah*

maru2 said...

y,ape yg ko search google 2 ek?keyword dia ape?hahaha..

waN Mohd Salim said...

alamak .. ape tu .. ko ni adussssss ..

Along Usop said...

erkkkk

waN Mohd Salim said...

besau sangat banner hang .. buat 125 x 125 je la bro .. besau sangat nih .. huhuhu ce tengok kat blog kawe .. gedabak lain dri yg len

zarulfarhana said...

:)

Rozuan Ismail said...

erk.gambar apa tuh.lelaki di atas perempuan dibawah.erk.x faham..

Mr Danel said...

awesome!
gambar pertama : pmpuan uh room servise, dia ngag cuci jmban..yg laki uh mandur dia..

gambar ke 2 :dia tolong picit kn bisul kat bontot jer

gmbar ke3 ...no comnet

ahah..

Miss Ran said...

erm niat ko mmg baik..tapi kan ade eloknye ko buang video ngn gamba tu

tak sesuai utk tonton

ko kire cam mengedarkan bahan lucah...

even niat ko nk betulkan orang

y tengok bole bernafsu..ko kire menyumbangkan ke arah kejahatan n sahamnya ko pun dpat jugak

aku pun penah post video pempuan seksi..tapi aku da dlete...

ckupla dosa y da banyk kan..tak nk saham lagi..peace hanya nashat=)

Adam Roslan said...

Tok guru kata tak elok dedahkan aib orang. Bertambah pulak dosa tu kat kita walaupun niat kita nak perbetulkan keadaan.

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan