nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, June 24, 2011

aku harap sepah juara maharaja lawak 2011

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. malam ni mungkin aku tak dapat tengok final maharaja lawak sebab tv aku masih belum siap dibaiki. aduihhh rasa rugi je langgan astro warna tapi tak dapat tengok maharaja lawak. aku langgan pun sebab mak aku beriye nak tengok. kesian mak aku. jangan sedih ye mak. nanti Y tolong downloadkan untok mak huhu.

aku harap malam ni sepah yang menang sebab lawak- lawak yang diorang memang melayu. tu yang aku suka. sambil melawak ade selit kisah dan prngajaran. contoh macam kisah nk satukan anak perempuan dengan sorang laki yang pondan dengan harapan laki pondan tu berubah. kan ke bagus tu kan?daripada korang sisih dan kutok. cube kite pimpin mereka menjadi lelaki sejati.

jadi, sesape yang banyak kredit tu undilah sepah ye. aku bukan tak mau undi. aku punye kredit dah low. bos aku plak belom bagi aku upah motong sawet. huhu.so belom ade duit. korang yang banyak duit tu pegi la mengundi yer.

penutup: jep tu dah macam p ramlee. mamat plak macam sudin. si soep tu plak dah macam ajis. hehe. aku plak? perot ni dah macam doraemon dah huhu


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

azrijohan said...

aisehhh...

ape ni...
ce bace ni pulak

http://azrijohan.blogspot.com/2011/06/keputusan-juara-maharaja-lawak-astro.html

insyallah diorang yang menang..hehehe

cik gege said...

sepah..terbaek!.. lawak melayu asli...=)

afiqazizan said...

haha betul la sepah dah jadi juara maharaja lawak.

azrijohan said...

peh bro..SEPAH menang

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan