nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, June 10, 2011

kenapa perlu bangga dengan payudara "plastik"?

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. selamat petang kepada mereka yang masih bekerja mahupun tengah berjogging,eh ade ke orang tengah berjogging sambil bace blog??kat sini cuace mendung,awan berkepul2,macam nak runtuh,tapi berkat kuasa Allah maka langit dan awan ni masih kekal di atas sana tanpa tiang,hanya kadang kala awan itu menangis membasahkan tanah bumi yang kering. entry kali ni,pada sesapa yang rasa tak penting,atau pun lucah,sila close ataupun singgah ke blog lain yang lebih banyak info dan input diberikan.
jadikanlah pengajaran,setiap ciptaan tuhan itu indah

tengah aku berblogwalking seketika tadi,tetibe ternampak berita2 tentang perempuan ni buat pembedahan payudara,muka,hidung,macam2. kebanyakannye perempuanlah kan. lelaki pun mungkin ada,tapi kurang dihebahkan. dan,kebanyakan mereka buat pembedahan ke atas tubuh badan mereka terutamanya bahagian dada,untok apa?
serius wa tak minat dan wa tak suka

kalau untuk bermegah2 dengan kecantikan selepas pembedahan itu,korang tak terfikir sesuatu ke? kalau bercakap bab agama dah tentu la haram. mereka yang buat pembedahan plastik tu pun belajar tinggi2. memang dah tau bende tu haram kan? klik sini untuk ke laman jakim

apa yang aku nak tanya la pada mereka yang 'bangga' setelah membuat pembedahan plastik ni semata mata untuk kecantikan dan bermegah megah. satu je soalan,tak kiralah apa yang korang bedah,hidung ke,mata ke,pusat ke,bontot ke, korang tak rase yang korang tu menipu ke?dan,tu bukan natural kan?bukan asal bentuk tubuh badan korang kan?kenapa perlu bangga? alamak,terlebih pulak soalannya. sesape yang rase die bedah tu untuk kecantikan semata mata,sila jawab.sekian
ni pun wa tak minat walupon besor

penutup: aku geli tengok payudara perempuan yang besor2 sebab pembedahan. entah bape banyak bahan kimia dalam breast diorang. padaku,biarlah natural,baru lelaki ni puas nak jadikan bini,bidadari dalam syurga rumahtangga,kan? sebelom korang nak buat pembedahan,tanyalah dahulu mereka yang pakar dalam agama. sekian

6 comments:

Awie Omar said...

MAAF KAWAN. BLOG "NOTA EKSTRAVAGANZA" DAH TUKAR NAMA KE "EKSTRAVAGANZA". URL PUN AKU
DAH TUKAR SEKALI. DAH TAK PAKAI LAGI YANG NI "www.notaekstravaganza.blogspot.com"
SEBAB SEKARANG AKU DAH PAKAI YANG NI "www.awieomar.blogspot.com". NAMA KORANG SEMUA MASIH
ADA DALAM SENARAI FOLLOWER BLOG AKU. MASALAHNYA KORANG DAH TAK DAPAT LAGI IKUT APA YANG
AKU UPDATE DALAM BLOG AKU NANTI. JADINYA NAK SETELKAN PROBLEM TU, HARAP KORANG SUDI LA
TEKAN FOLLOW BLOG AKU BALIK. SUDI SUDI LA TEKAN YE. TERIMA KASIH.

Ira Khazali said...

kadang2 ori pun org kate palsu.. dunia2....

Unknown said...

bangga buat apa la kan.dah la tak natural.lepastu, memudaratkan diri je.

syuxer said...

besar gedebak tuh..x berat ke nak jogging??huhu..simple2 sudah..aishh..kesian siksakan diri semata2 nak perhatian sementara dari manusia yang ntah pe ntah

Jujurara said...

erk..sakit woo..biar la yg asli..x sakit..ngee,seram mak ngk..

Unknown said...

wahhh...besarnyer..hahhah..leh lemas cam nih..:P

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan