nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, June 27, 2011

Proton Persona R bakal berada dipasaran,nantikan kehadirannya

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. jujur aku katakan,aku bangga dengan pencapaian rakyat Malaysia yang berjaya mengeluarkan kereta-kereta yang mampu berdaya saing dengan kereta luar negara. lihat sahaja kereta proton wira yang masih menjadi kegilaan remaja walaupun telah lama berada di pasaran. baru-baru ini kita telah dikejutkan dengan kereta proton inspira dan perodua myvi baru. dan kini,kita mungkin akan dikejutkan lagi dengan 1 lagi kereta keluaran Proton iaitu Proton Persona R. mungkinkah proton bakal menggugat kedudukan perodua myvi yang telah menjadi kereta paling laris di Malaysia??siapa tahu...




ape pendapat korang? terasa nak kumpul duit beli kereta tak?

sumber info dan gambar: arenakereta.com

penutup: aku belum terfikir nak beli kereta apa,cukuplah aku tunggang 135 LC Transformers aku dan Honda petak katak hijau ku.

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan