nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, June 27, 2011

unique view 129 dalam sejam? macam tak caye

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. hari ni aku baru singgah tak lebih dari 5 blog dan baru ping 2 tajuk entry sebab aku malas nak mengeping. korang tengok la facebook. bila nak ping je mula la mintak code itu ini. tapi hari ni aku betul-betul terperanjat. mane taknye,dalam sejam,UV blog aku mencecah 129???hyssshhh tak pernah dalam sejarah blog aku ni. aku bukan nak riak. ni sekadar diari kenangan untuk aku lebih bermotivasi untuk berblog. terime kaseh kepada mereka yang menyokong.jangan lupe like page blog aku kat facebook yer. 


penutup: aku tengok blog aku ni simple ya amat tapi ramai yang singgah. terharu sangat2. kalau yang singgah tu belanje aku makan asam pedas lagi la aku terharu huhuhuhu. 

6 comments:

hyemynameisrasyid said...

tahniah bro^^
keep it up~

Anonymous said...

wahh best2 tuh..
ramai ;)

belogkiter said...

kalaulah tuan empunya blog yang belanja asam pedas, mesti sellau lagi singgah

dayu_myself said...

tahniah2X...^___^

iyan shazlind said...

congrate bro ramai yg singgah blog bro:)
ni ada entry special dedicated to bro...
http://hijaurumputitu.blogspot.com/2011/06/follower-ke.html
ok TQ :)

Lulu Caldina said...

tahniah...lama tak wat segmen eh

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan