nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, June 11, 2011

Ben Ashaari: jom kenal blog saya

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. macamane kengkawan blogger dan bukan blogger hari ni? sehat? dah makan? belom? pergi makan key,toksah nak diet2. agak lame jugak aku tak join segmen dari abang ben ashaari ni. yerla,kebanyakan segmen brader ni memerlukan kerjasama antara blogger dan juga penulisan tu kena kreatif. aku memang nak join,tapi memandangkan aku sibuk dengan kerja,maka aku terpaksa lupakan niat tu. dan kali ni,aku mengajak semua follower aku terutamanya yang masih baru macam aku,untuk join segmen ini. jangan tanye kenape, cuba join dahulu ok. nak join klik sini.


budak kampung,yer,memang aku budak kampung,budak biasa yang hidupnya biasa biasa saja. kenapa ada nombor 39? nak tahu? boleh,39 tu adalah nombor impian ku. aku akan pastikan umor 40 nanti ekonomi diri aku dah betul betul kukuh. untuk mencapai tahap itu,aku kena berusaha bersungguh sungguh sehingga mencapai umur 39 tahun.

apa yang aku boleh bagitau tentang blog aku,blog aku ni cuma blog biasa yang pada asalnya memaparkan motor-motor dan kereta yang memasuki pertandingan autoshow. bermula 22 februari 2011,aku baru aktif dalam berblog ni. aku mula cari bahan-bahan menarik untuk dikongsi bersama pembaca. tak dinafikan blog aku masih belum mantap dan sekarang ni aku sedang berusaha untuk menulis sendiri bahan-bahan yang terkandung dalam blog ini. mungkin ada bahan bahan dari sumber lain,tapi aku akan berusaha untuk menulis sendiri,seperti abang ben,kebanyakan isi blog beliau adalah hasil tangan dia sendiri.baru puas ye tak?

dunia blog mengajar aku agar berhati hati semasa menulis dan mengajar aku bagaimana ingin berkongsi pendapat dan juga ilmu kepada masyarakat. berblog bukan sekadar suka suka demi wang ringgit,tetapi berblog ini dapat mengubah diri kita menjadi lebih baik dan bertanggungjawab. aku akan berusaha memantapkan lagi blog ni untuk memuaskan hati para pembaca.


kesempatan ini,aku ucapkan ribuan terima kasih kepada follower,terutamanya mereka yang menjadi pembaca setia blog budak kampung. kerana sokongan korang,aku semakin bersemangat untuk berblog walaupun UV dan PV aku tak sekencang mana. aku harap kalau ada salah silap,terkurang,terlebih masin,terlebih longkang dalam blog ni,tolonglah tegur. tegurlah aku,nasihatkan aku,bukan makian atau cacian yang aku pinta.aku insan biasa yang lemah.

penutup: kenapa aku tetibe rasa macam bukan aku je yang menulis entry yang ni? awat ayat aku cam skema ni??harap2 janganlah ade pembaca aku yang pengsan lepas baca entry aku ni. (sambil makan meggi)

8 comments:

Cik Ecah said...

terornyer awk...
baru bape bulan jer..tp dah mcm pro jer dlm blog ni.. ;p

sy mcm budak baru belajar ;)

solomolo said...

singgah untuk berkenal sesama blogger..
happy blogging...
[^_^]

Fadzmie Mohamad said...

Salam perkenalan dari Fadzmie!
Jom singgah blog Fadzmie. :)

# segmen jom kenal blog #

zaeimah ismail said...

skema la jgk~~haha
salam kenalan blogger...^^

Wahida said...

Jalan-jalan dekat sini daripada blog En. Ashaari :D

Haffiz MohdNoor said...

hai., nice blog.. Apis dah kenal blog disini.. JOM kenal blog disana..

nak tukar link???

http://haffizmohdnoor.blogspot.com/

ainol akasyah said...

terjah kembali dari blog ben ashaari..jom berkenalan :)

Betul Ke ni mata pakwa Abby Abadi

cik Ida said...

salam kenal dari cik ida :)

jemput datang rumah ye..


fabulously happy

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan