nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, June 3, 2011

aku kembar Monkey D Luffy One Piece! tak caye??

salam semua,korang dah solat jumaat?baguslah. saf ke berapa?kalau jenis yang nak balik awal tu kompom kat saf belakang sekali kan?hehehe. entry ke dua hari ni ialah pasal anime. entry ni pon aku buat setelah dijemput oleh seorang blogger yang boleh dikatakan mama sempoi untok join contest beliau. tak sangke aku dalam dunia blogger ni boleh jumpe seorang mama yang sempoi. nak join contest beliau? jom ke sini.

aku ni takde la gile anime sangat tapi sekarang ni aku tengah layan 'one piece' yang entah bile nak abes aku pun tak tau. giler r. dari dulu kot. zaman aku tingkatan 5 dah ade dah cerita ni. macam biase lah,aku ni jenis malas nak download,aku mintak la kat kawan aku si dayat jailani bekas vokalis sekolah nasyid aku dulu.dia la tempat aku paw cerite anime. keh3.

aku suka tengok One Piece ni sebab banyak pengajaran yang kita dapat. memang la orang cakap ni cerita kartun,tapi aku rasa lagi elok aku tengok cerita ni dari tengok drama tendang mak bapak. paling tak gemor aku drama macam tu. dalam One Piece ni,diorang saling bantu membantu,suka duka dikongsi bersama. lepas tu watak utama cerita ni si luffy takde la kerek nak mampos. walaupon hebat,die wat macam biase je.dan paling besh,luffy ni sentiasa dikelilingi awek2 cun yang buat hidong aku berdarah hehehehe.ahhhh malas aku nak cerita panjang lebar,kalau belom tengok,korang pergi kat google taip one piece episode bla bla bla. ok.

haaaa nak tau ape persamaan aku dengan watak utama cerita ni iaitu luffy?tengok gambar bawah ni.

haaaa nampak tak persamaannye??memang tak same pon hahahaha. orang cakap aku cute cam dia.(cehhhh perasan). dah2.banyak sangat aku membebel. jom join contest nih. keh3. akak,kalau nak reject penyertaan saye ni pon takpe sebab sesuka hati dok tukar tajuk keh3..

4 comments:

Unknown said...

hehe.puji diri sendiri cute la.haha.x leh blah

CintaZulaikha said...

wahhhhhhhhhhhh..one piece pon hokey jugak...tak kesah la letk tajuk pe pon..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

jumlah claim insuran kereta kemalangan

woooooo si budak getahhh tu kenal.... tapi ko ni budak sawit....

Hanny Esandra said...

hai..
datang menjenguk contest..:)
gudluck keh..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan