nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, June 25, 2011

Samsung Galaxy S 2 kini dipasaran!!!

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. seperti yang semua sedia maklum,samsung telah mengeluarkan satu lagi produk yang bakal menjadi pencabar kepada telefon pintar lain dipasaran. aku yang pakai iphone ni pun gian tengok henpon samsung galasi s 2 ni. pada kengkawan yang henponye rosak dan teringin nak pakai henpon pintar macam samsung galaxy s 2, bolehlah membelinya di pasaran tetapi jangan guna duit ptptn mahupun biasiswa pelajaran yer. guna duit hasil titik peluh anda bekerja ok. lebih puas kan? 



3 comments:

Cahaya Qaseh said...

mmg b'kenan sgt ngn hp ni tp xmampu..ingt nk beli samsung galaxy ace je..hihi

belogkiter said...

tak mampuuuu.. belanja boleh

Unknown said...

Mmg b'kenan jgk tpi (mahal do'oh)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan